Nu är det snart dags att lämna in !

Känner nu att pressen kommer..
All stress ökar och det är egentligen inte så jäätte mycket kvar att göra...
Men när det är knappt en vecka kvar tills allt ska vara klart kan ni känna stressen då?
Så ni kanske förstår att det känns som det är hundra saker jag måste göra.

Åkte ner med min symaskin till Karlstad i fredags så jag ska kunna arbeta med dom under veckan och projektrapporten ska bli klar.
Jag har virrat runt lite och har hållt på med projektrapporten nu under helgen.
Gick åt skogen när min symaskin började krångla så det stod still under de 2 veckor jag var magsjuk och maskinen krånglade... Men nu är den lagad och under veckan ska jag få allt klart. (Hoppas jag...)

Har inte tagit några bilder men kameran åker med så jag kan dokumentera mina händelser under veckan :)
Ska lägga all min fritid på projektarbetet nu. Så jag får det som jag vill :)

Har bara ett problem...
Hur f*n ska man hinna med rosetten ? (Ursäkta språket)
Men ärligt talat vet jag inte om jag hinner. Men ska göra mitt bästa !


Kommentarer
Postat av: Thomas Ringsby

Hej Sara!



Skönt att det flyter på för dig nu när det närmar sig slutdatum. Skulle vilja att du skickar över det som är gjort på rapporten till mig så snabbt som möjligt.

/Thomas

2011-03-17 @ 21:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0