Tisdagens kommentar !

Tisdag:
Om det förekom några problem under gårdagen ska jag fortsätta där jag slutade men förhoppningsvis kan jag gå vidare.
Jag ska rynka kjolstyckena (Överkjolen, underkjolen, tylle men inte fodret.
Jag ska fixa iordning så att fodret sitter i överdelen av klänningen och sy ihop dem.
Om det hinns kanske jag också sätter ihop över- och under-delen.

Idag klippte jag ut fodret och zickzacka runt. Sen så rynkade jag fodret och prövade allt som var ihopsatta med säkerhetsnålar.
Tyvärr kan jag inte bidra till bilder för min kamera dog och jag måste leta upp laddaren men bilder kommer !

Ngt mer hann jag inte.
Det var massa andra saker som krånglade så det tog lite tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0