Sammafattning av veckan !

Ja, va hände då under veckan ?

Jag fick kjolstyckena klara och jag har sytt ihop överdelen.
Prövat och fixat de sista delarna på överdelen.
Jag har tagit kort på kjoldelarna. Fick tyvärr inte bilder på överdelen då det var svårt att nåla på sig själv.

Det jag har kvar på kjolstyckena är att:
- Fålla in kanter
- Upp med längden

Sen ska jag även:
- Klippa ut nytt mönster till foderdelen.
- Klippa ut i tyg-fodret till överdelen.


Under helgen ska jag jobba med klänningen hade jag tänkt.
Ska sy ihop kjoldelarna hade jag tänkt och sen fålla upp alla delar. Efter det ska jag sy ihop överdel och underdel.

Ärligt talat så är det lite rörigt just nu.
Men så fort jag får klara alla delar så kommer allt falla på plats.
Och det ska hända under helgen !


Bildbomb kommer i nästa inlägg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0