10 januari

Nu kör vi igen efter ett utvilande lov.

Har haft många tankar under hela lovet men har inte fått ner det på papper.
Saker kring klänningen och om jag ska ändra någon del eller om jag verkligen är nöjd med min skiss.

Toilen ha gått väldigt bra, och under veckan ska jag försöka hinna till Ohlssons tyger och fixa hem det slutgiltiga tyget.

Jag har räknat på priset och jag landar väl runt 1000-lappen för allt tyg, foder, tyll och så.
Men jag har ju mina detaljer, tillbehör så jag vet inte allt vart jag hamnar som slutgiltigt.
Men själva klänningen lär hamna där.

Ja, det var en kort update på vart jag befinner mig och nästa vecka komemr det att vara projektveckan och då kommer jag förhoppningsvis att hinna riktigt långt med alltihop.
En bra bit på vägen iaf.

Kommer troligen att starta veckan i skolan för att använda overlocken och rita ut mönstren men att sy ihop alla delar och så kommer att hända hemma :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0