PA imorn!

Nu gör vi en update i all stress.
Jag har lite tid och mycket kvar att göra..

Imorgon åker jag extra tidigt till skolan för att hålla på med det.
All fritid ligger "on hold" bestämmer jag nu.

Projektarbetet är det viktigaste.

I mina tankar går just nu:
- Kommer jag att hinna ? Kommer allt bli klart ? Hur mycket har jag kvar på projektrapporten ?

Skiftar processhandledare nu tydligen.
Välkommen Tomas till min virriga värld !

Jag har tänkt mycket på klänningen, vad som är nästa steg, hur ska fodret sitta, hur ska sömmarna gå?
Hur ska jag göra med tyllet, ska jag ha en kant på tyllet eller inte ?

Imorgon tänker jag skriva vad jag håller på med, lägga upp bilder om min mobilsladd funkar.
Krångel med den på senaste tiden. Förhoppningsvis får jag med min systemkamera så det blir bra bilder !

Imorgon ska jag försöka hinna med detta !:
-Fålla upp kjoldelarna
-Klipp rätt längd på kjolfoder
-Rita nya mönster till foder
-Klipp ut foderdelar
-Overlocka
-Sy ihop foder med överdel
-Sy ihop främre kjoldelarna
-Måtta omkrets på överdel med kjoldelarna så dessa stämmer.
-Dragkedja


Jag hoppas verkligen jag hinner med detta imorgon, annars hamnar jag efter i min planering !

En update iaf, mer kommer imorgon !

Kommentarer
Postat av: Thomas

Hej Sara!



Ska bli roligt att följa dig i slutspurten!

2011-02-09 @ 15:32:06
Postat av: Victoria Andersdotter Björk

Kommer att gå bra- vi syns på tisdag

2011-03-13 @ 23:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0