16 November

Idag började jag äntligen med mönstret till klänningen.
Fick lite tid över efter skolan så jag sätte igång.

Gjorde om ett grundliv (Överdel)


Som ni ser är det här grunden.


Delarna såg ut såhär tills slut :)

Sedan klippte jag ut delarna och sedan sydde jag ihop delarna.
Dock blev storleken lite för stor. Så ska sy in lite här och där så den passar mig exakt så jag vill.

Nästa steg är att någon ska hjälpa mig att nåla 1:a delen av toilen. Så jag kan sy in det jag behöver.

Det var allt för denna dagen :)
Återkommer när nålarna är på plats och ska sys in.


Kommentarer
Postat av: Victoria Andersdotter Björk

Kanon att du dokumenterar dina saker , då kan jag följa med i din process och se vad som händer//

2010-11-27 @ 18:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0